prylar, prylar, PRYLAR!

Nu börjar det dra ihop sig! Jag flyttar nu på torsdag, så allt ska packas! Jag har använt den senaste veckan på sortera och slänga massa saker, vilket verkligen behövdes. Jag hade så mycket skit. Men nu har den riktiga packningen satt igång. Jag packar kläder, dvd, cd osv. När jag sedan kom till att packa skor, så insåg jag att jag hade liiiite fler par än vad jag trodde. Runt 25 par.. Ajdå..
Ja men hur som helst så flyttar jag på torsdag. Men på torsdag så ska jag även till Köpenhamn och träffa en agentur där. Jag håller tummarna för att de tycker om mig!

Igår var jag hos Anneli på kräftskiva. Superkul verkligen! Tack alla som var där!

Massor med kramar

Clara Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0