Tillbaka på bloggen!

Nu är det väl för all del dax att börja blogga igen! Det har hänt så mycket på sistone, så jag får ta lite åt gången. Men huvudsaken som har hänt är ju att jag nu bor i Malmö, har bott här i 5 veckor och älskar det! Jag känner mig mera hemma här än hemma i Simrishamn. Vilket känns jättebra. Så härliga människor det finns här.
Alice träffade jag via facebook, men det visar sig att vi bor jättenära varandra. Alltså Alice du är för awesome! Vad skulle Malmö vara utan dig?! Absolut ingenting!

Jag går musik på Heleneholm. Bra skola, kanonklass och underbara människor

Jag är himla positiv idag alltså! Så hiiimla glad! hihihi

Men NU finns jag på Unique models hemsida!! (min nya agentur i Kh)

Kolla in de 32 bilderna som finns där på http://www.unique.dk/eng/Development/Female/Clara-Marie


Idag träffade jag Klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0