Carsten Witte


Sov dåligt inatt. Svullen i halsen och illamånede. Var vaken från fyra. Sen skulle jag upp kl åtta fixa mig och sedan iväg till mina castings. Idag var det bara två skycken. Efter det var det iväg till Carsten Witte för testfotografering. Mådde lite sådär, men allt gick bra och det var jättekul! Gjorde fyra olika bilder, första mycket ,naturligt, hög hästsvans. Andra knorr på huvudet och massa löshår plus löshårslugg. Kände knappt igen mig själv;). Sen mera löshår mm. Sist var det mitt eget hår, stort och mycket volym. Carsten är så himla duktigt, helt sjukt, det är magiskt.

När vi var klara tog jag bussen hela vägen hem, handlade och nu är jag hemma....halvdöd framför tvn. Mår inte helt hundra, hoppas det är borta imon.

Hoppas alla mår bra där hemma!

Kramar!

Har redan fått två bilder från dagens fotografering. Här är de :)







Foto: Carsten Witte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0