Då var det dax igen!

Imorgon gäller det! Jag har inte helt förstått det än. Men imorgon klockan 13:44 går mitt tåg från Köpenhamn H till Hamburg. Det kommer bli överkul! Och just därför börjar jag min blogg igen :) Jag har fått några förfrågningar om jag skulle börja blogga igen, så ja, varför inte?
Iår stannar jag inte lika länge som förra året, runt 3 veckor. Måste nämligen hem och flytta och sånt. Men ett par veckor blir det iaf.

Än så länge vet jag bara om att jag har en fotografering på måndag med en kille som heter Alex Trommlits (länk till hemsidan längre ned) Och så har jag en GoSee hos Carsten Witte (en fotograf jag har fotats med innan) någon gång denna veckan.

Men nu är bloggen hur som helst uppe igen!

Kramar

http://www.trommlitz.com/




(bild från en fotografering på Kronvalls slott som jag gjorde för ett par veckor sedan.
de bilderna kommer snarast)
Foto: Jasmin Jahja
Make-up: Jenny Beckman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0