Lugna dagar

Jag har haft så himla dåligt internet, så jag har inte kunnat blogga alls. Men nu sitter jag, Rian och den nya svenska tjejen Malin på "Davids Café" med bra internet. Vi ska käka lite, ta ett glas vin och titta på när USA spelar mot Brazilien i fotboll

Från fredag till söndag har jag inte jobbat alls, inga Gosees eller fotograferingar, så det var varit skönt. Denna veckan har det varit jättemycket grejer, så skönt med ett par dagar ledigt.
I fredags var jag på stan med Rian. Vi gick runt lite, shoppade lite och tog massa bilder.
Igår var det stora regndagen. Var ute på morgonen och tog en promenad + handlade. Precis när jag kom hem började ösregna och så höll det på heeeeeela dagen. Så jag och Rian satt bara inne, lagade mat, titttade på fotboll och såklart 25 avsnitt av friends

Söndag (idag) har vi bara softat i lägenheten. Rian var tidigt uppe för att gå till kyrkan. Vi har titta på lite mera fotboll och friends, annard inte gjort så mycket. Och jo , Malin kom idag också, hon verkar himla trevlig!

Imon blir det tillbaka till jobbet. Vet inte helt vad jag ska göra. Antaglien en del Gosees, annars ska jag träffa Carsten Witte över en kopp kaffe :)

Hoppas alla mår bra!

Kramar!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna!





Fina Hamburg


Vapiano


Fantastiskt bröd härinne!



Utanför våran byggnad! SWEET HOME!






I sminket på Carsten Wittes fotografering...




JUST NU! Sitter på cafe med Rian och Malin, äter, dricker ett glas vin
och tittar på fotboll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0