Regn

Igår somnade jag halv tre, var bara inte trött så idag var jag riktigt seg. Har enbart haft en GoSee idag så efter den gick jag bara hem, handlade lite och sen softade i soffan. Det finns inte så mycket att göra när vädret är som det är.
Efter allt deg, gick jag, Malin och Rian till Vapiano för att vi trodde de skulle visa fotbollsmatchen - USA - Frankrike, men ne, sen gick vi till sushi stället, inte där heller, inte Passione heller så det blev Davids Cafe. De har ingen ordentlig mat, så vi är liiiiiite hungriga. Fast det är väldigt mysigt här :)
Imon har jag inte heller några planer, men på fredag har jag en testfotografering. Har inte mera info om den, så får berätta sen. Annars ver jag att jag har en viktig casting på måndag, det är allt. Det händer inte så mycket just nu, så det är ltie surt. Önska att det fanns mera att göra för min del. Men även de andra tjejerna har inte så mycket att göra. Jag börja sakna hemma lite, men det är nog bara för att jag är så uttråkad.

Ha det bra

Här kommer lite bilder från igår/förrgår när vi var på stan


Fettgatan... hade en Gosee här

Fina tjejer! (Malin och Rian)



Snyggingar


Jag och Rian utanför lägenheten (Malins bild)




Malins bild

Choklad..

Vackra Hamburg

Starbucks

mmmmmm

Malin njuter




Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0