Underbar dag!

Idag har varit en kanondag! Först och främst på grund av vädret, varmt och soligt. Började dagen med att ta en dusch och sedan packa min dator och lite käk och ta mig ned till min favoritpark i Stephanzplatz. Så himla vackert. Satt där en drygt timme, titta på lite How i meet your mother och åt lite.
Sedan tog jag metron till Jungferstein (city) för att köpa en sak. Hela stan var avspärrad eftersom det var Triatlohn. Massvis med tält där de sålde cykelgrejer, träningsgrejer, och öl .. såklart. Stannade på ett mysigt ställe för att ta en drink som såg väldigt fin ut, och var god :)
Traskade vidare genom stan.. helt plötsligt snubblade jag över en sladd, och kontakten åkte ur.. fick lite småpanik och försökte hitta vart den satt men misslyckades.. Så jag satte mig på cafet.. Ett par sekunder senare ser jag den här jättestora uppblåsta ölflaskan längsamt falla ihop över alla människor. Får ennu mera panik och en gubbe som satt bredvid mig försökte fixa den, men kunde inte.. Tillslut låg hela ölflaskan på marken och jag kände mig något skylldig..
Nu sitter jag på Davids Café med tjejerna och tittar på fotboll. Vet inte helt vad som händer, men vi får se. Har det så bra!

Kramar!

Lite bilder från dagen :)



Sitter i den fina parken




God drink i stan :)




Ölen jag dödade.. :(


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du inte berätta lite mer om det med modellandet! När du började, blev du scoutad, hur är det att vara modell? Svårt/lätt? Vad för typ av modelljobb har du gjort? Hur gör man framför kameran? Säger fotografen hur man ska göra/posera? Vad är det för människor i studion? Lite sådana grejer! Skulle vara superkul att få läsa lite mer!



Btw: älskar din blogg + du är supersnygg! Keep it up girl! :D

2011-10-27 @ 18:26:28
Postat av: veronica

HUR coolt och grymt när man går in på malmö streetstyle att ditt vackra ansikte dyker upp! du är så snygg. hoppas allt går bra för dig :)!

2012-01-15 @ 02:39:19
URL: http://veronicalovall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0